diggedidam

Nehej.
Jag glömde berätta för er att jag blev upptutad på stan igår.

Ni vet när någon tutar på stan. Alltså sådär riktigt länge och ihållande, och man tänker att vad är det där för idiot?
Det hände mig igår.
Två gånger.
Måste ju vara ett seriöst bevis på att min släkt är sepe i huvudet.
Men tydligen räcker det inte med det.
Faaan mallanpallan!
Du skall få igen.
Jag ska hitta någon bild som inte går att slå.
Jag ska. Om det så är det sista jag gör!

Btw. På tal om bilder så kommer det upp lite bilder här från järsö. Men det tar jag lite senare. Måste plugga nu så att jag inte får totalt underkänt i matte provet.
Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

:))))))))

2011-01-29 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0