why so serious?

Aah, alltså seriöst denna dag har varit helt okej misslyckad. Eller jag trodde den skulle bli misslyckad, men den har varit helt okej faktiskt.

Well, råkade somna om imorse så mamma väckte mig med ett, "elin klockan är tjugo i nio, du har försovit dig"!
Och jag flöög upp som en raket och satte av i högsta fart mot skolan.
Tur som det var så hade vi jompa.
Dubbletur att att våran lärare var sjuk, så vi hade en vikarie.
Trippeltur att jag känner vikarien väldigt bra.

Efter det så gick jag och nicole ut på stan och skötte lite ärenden, samt åt lunch.
Förträffligt trevligt!
Är dessutom två nagellack rikare (av någon konstig anledning blir jag alltid lite rikare på nagellack när jag är med nicole på stan...undrar varför?) Dessutom hittade jag en väldigt fin kofta. Jag gillar reor.

Nåväl, ingen rast ingen ro. Skall kika lite på matten och biologin nu.
Todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0