living on the edge

TJENA
Jag är hemma. Har vart det ett bra tag.
Men!
Italien var underbart, jag älskar Italien! Skall flytta dit ett år och lära mig italienska. Så det så.
(ja bilder kommer)

Aa, sen har jag befunnit mig på lite öar, underbart!
Jag ser ut som en övergräddad pepparkaka. Tror ni får bilden ganska klar för er, eller hur?
Kan tillägga att jag enbart solat tre dagar. Hmm

Dessutom har jag hängt med min coola polare.
Dom är rätt shöna.
Också har jag ju kört båt!
Och seglat till rödhamn.
Börjar bli en fena på det! Att fixa och trixa med båtar alltså. (vad ful hela den där meningen lät, typ)
Iallafall.
Jag har sommarlov. Så blogen är ju inte direkt första prioritet.
Men jag tycker om er endå♥
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0