summercat

Tjena, dålig bloggare hära, men det är för att I'm living the dream (typ hehe).
Njä, mest beror denna låga uppdatering på att det är sommarlov, men hey jag antar att ni att inte har något emot det.
Nåja, antagligen skulle jag väll kunna berätta lite om vad jag gjort.
Jag har chillat med polare, varit på stranden (bränt mig, vilket jag aldrig gör typ, knäppt), grillat, spelat volley boll halv tre på natten, lärt mig åka longboard, vurpat med skateboarden (jag avskyr skateboard, typ), seglat, blivit vän med en kundvagn, hittat på listiga vägar in till lägenheter och så har jag även varit en sväng till örebro.
Aa, plus en massa till då.





Kommentarer
Postat av: ib

NEJ NU BLIR JAG LEDSEN! jag missade nalle puh tallrikar :´(((( fy fan!

Btw, för länge sen, än en gång.. Måste ses!:)

2011-06-14 @ 21:42:08
Postat av: elin

Lugnt sparade ett glas och en tallrik enkomst för dig!! :D ;)

hahaha, men jo efter italien! Skall vi dra och tälta som vi snackat om i typ 3 år?? :))

2011-06-15 @ 14:35:46
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0