alohaa

JAG ÄR HEMMAAAA!
Jag vet att ni har saknat mig! Erkänn.

Dessutom var det helt sjukt skönt på teneriffa. Men det känns snopet att redan vara tillbaka, känns som man varit borta 2 dagar. Aja, skönt med ett avbrott i vardagen. Lätt bäst var att få äta glass varje dag. Och att dom hade en hel skål med smält choklad att äta till frukost. Och att pröva på parascending. Och att gå från los Christianos. Men okej då, ALLT var lätt bäst. Dessutom gjorde jag dubbel salto på en studsmatta (ja, jag vart fastspänd) slutade dock med att jag va typ 20 centimeter från mattan med ansiktet. Hehe, så det kan gå.

Dessutom vet jag att jag är lat som inte laddar upp bilder. Men jag skaa!
Men hörrni, vardagen härjar på och jag skall gå och leka lite med min favvo polare, matten.
Nää, skojja bara, skall gå och äta fammos vanilj bullar. Nej nicole, bullar är INTE godis!
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0