FÖRSTA MAJ

Tjena!
Vappen var helt trevlig, är ivartfall en stukad fot och en tändhattslös moppe rikare.

Nåja.
Idag är det första maj.
FATTAR NI, första maj. MAJ. Jag är lycklig över det faktumet.
Så det har firats med struvor och fyra(!) bullar för min del hemma hos farmor.
Och en förbaskat trevlig crusie med mina favoriter.
Och ännu lite mera grillning.

Skulle gärna sätta in lite bilder nu, men det får jag ta imorgon, eftersom jag tappat bort min överföringssladd grejja.
Som vanligt alltså.

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG HAR OCKSÅ KÄKAT BULLAR IDAG!!!!!!!!!! MASSOR!!!!

2011-05-01 @ 22:09:18
Postat av: elin

MEN JAG ÅT MEST!!!!!!!!!!!!111

2011-05-02 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0