introduktion till syjunta

God kväll mina kära vänner!
Vet att jag har varit lite borta härifrån, men jag har inte haft någonting att delge er förstår ni.
Men nu har jag det! (typ)

Igår var min goda vän nicole hit en sväng, och hon hade gått hela vägen hemifrån sig till mig(!) så det måste ju belönas med mocca rutor, och mycket lite tårta! Dessutom blev hon introducerad för syjuntan som var här för tillfället. Hoppas du inte blev för chockad nicole! ;) Hehe, lova mig att vi lagar en syjunta när vi blir gamla, för jag är säker på att den kommer att rocka!

Dessutom for jag och elisa och nicole hit till oss idag igen för att äta upp det resterande av tårtan! Lätt godaste mellanmålet på länge (elr näej, delad första plats med glassen till mellanmål igår)
Shöna pyser dom dära två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0