jag som inte brukar vara så feg!

Var ut och käkade med cornelia och ella till indigo igår. As trevligt!
Efteråt tog vi en taxi hem till mig (okej, det är ca 3 km hem till mig från stan... skyller på att det var galet kallt +förkylning) och käkade lite choklad, drack cola och tittade på en psykologisk thriller.

Seriöst den filmen var otroligt...störd? Jag vet inte om den var så jätte läskig, men när vi sett klart på den, och ella&corren hade gått hem var jag så rädd så att jag hade ont i magen, haha!
Måste till och med gå en runda i huset för att kolla att ingen var här(...) och sen kika på hercules tills jag somnade.
Haha, vissa kvällar är det jobbigare att sova ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0