tilt

Utomordentligt nördigt att jag byter rubriker på mina inlägg jämt och ständigt.
Men antar att det är någon sorts fason som jag faktiskt kan få hålla på med.
Tror väll knappast att det stör er så mycket?

Åh vad jag avskyr söndagar förresten.
Nån sa en gång att söndagar är ganska bra, för det är ju liksom halva helgen, eller någonting i den stilen. Nåja, brukar försöka tänka så, men det funkar endå inte. Ogillar söndagar precis lika mycket endå.

Förövrigt så har jag putsat silver och täljt till ljus idag.
Kände att jag behövde nämna det för att fullfölja det här värdelösa inlägget. Som jag nog borde avsluta nu.
later


Kommentarer
Postat av: Malin

Hei. Du är snygg.

2011-10-31 @ 02:00:51
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0