barcelona #1

Förstår om ni tycker att jag skriver lite väl... handlingskrafigt ibland.
Men jag måste för mig själv, kunna gå tillbaka och titta på saker jag skrivit och försöka hitta tillbaka till mitt jävlaranamma.
För nu skall det bli ändring på dom här fasonerna!


Sådärja, nu har jag fått lite ur mig för den här gången.
Vad säger ni om att höra lite om hur Barcelona var?

Barcelona var onekligen en intressant stad. Allt från helt galet vackra byggnader till sjaskiga arbets kvarter.
När vi först kom ner på onsdag kväll så hann vi enbart ut och käka.
En ganska... annorlunda händesle.
Nåja. Dessutom lärde jag mig att i Barcelona så pratar man tydligen katalanska, ytterst intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0