I'll never be your chosen one

Åh, mumford & sons! Har inte hunnit lyssna igenom deras senaste album ordentligt förrän nu i veckan. Tycker dock att dom flesta låtarna är väldigt väldigt bra.
Nåja.
 
Varför uppdateringen suger beror dels på att jag inte har något att säga, dels på att jag är så konstant... konfunderad? Jag har lite tappat bort mig själv igen, någonting som gör mig irriterad. Självkänslan dalar, och jag är stressad mest hela tiden, inte trevligt att ångesten har bestämt sig för att göra ett återbesök. Men man måste bara fortsätta försöka, allting kan ju inte alltid vara på topp?
 
Den här veckan har jag iallfall haft min favorit storebror hemma, firat lilla jul med hela tjocka släkten, festat och varit på 4-års kalas. Imorgon bär det av till sverige med Malin. Vi ska shoppa och kanske fara en sväng till KI, vi får se vad vi hittar på. Just det! Vi ska möta upp Hanna också, mysigt med en kusintripp. Välbehövligt!♥
Åter kommer imorgon med (iFåne) bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0