adorable

Hej mina vänner!
Efter flera(!) förfrågningar om uppdatering, så har jag faktiskt nu tänkt ta mitt förnuft till fånga och skriva ett litet inlägg.
Well, var skall jag börja?

Det är helt otroligt skönt med jullov. Som sagt har det varit några trippar till sverige, långa promenader när vädret tillåtit och för mycket choklad. Jag har umgåtts med min bror och min släkt, haft en fantastisk jul och ett galet nyår, fått min tillit krossad men även insett värdet av dom som betyder mest för mig. Och sen har ju pärklat lite över att vi inte fick någon snö iår, men hey, vem gjorde inte det?
Sen så har jag ju även övningskört lite i ishalkan. Och lyckats med sex kärringstop i rondellen. Men det mina vänner, är en annan historia.
Och på tal om is så skall jag locka med en av mina vänner och skrinna imorgon. För skrinna, det har jag inte gjort på hela jullovet. Det blir nog fint.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kärringstopp i rondellen :')

PAX skrinna med dig nästa år!!

2012-01-04 @ 14:34:38
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

aa, lätt alltså! :)

2012-01-05 @ 11:06:12
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0