otss

Åh. Skön kaosdag det varit idag!
Allt började nog väldigt lovande med sovmorgon, slog upp mina ögon 09.55, insåg att jag skulle vara i skolan 10.15 och sen dess har dagen rullat på. Körde till skolan och hittade ingen parkeringsplats (förbannade trappombyggnadsprojekt) Trillade in i mattesalen runt 20-25 över, bräkte ur mig ett ursäkta (alltså seriöst, min morgonröst, den går inte av för hackor den) satt som en zombie med sömngrisar i ögonen och håret på ända (det enda som slår min morgonröst är nog min morgonman). 
Nåja, dagen fortsatte med fysik, svenska och orientering. Så efter en timmes halkande på klippor och vadande genom sumpmarker var det äntligen dags att få komma hem. 
 
Väger upp den här dagen med sockerkaka och äppeljuice. Träning ikväll. Höstlov i övermorn!
 
Fantastisk gammal bild, men blev lite glad av den! ...Måste till värmen, NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0