Sep. 12, 2012

Åh, nu är det sådär igen, tiden räcker inte räcker till! Galet att det redan är onsdag, hann inte uppdatera igår eftersom jag var och träna. Men det är verkligen askul med truppen igen, blir så svettig under träningarna så att jag, för att citera Pussinens, skulle kunna vrida ur mitt linne! (...lite för mycket info?)
Dessutom så var jag, L, B och D på snabba cash 2 i måndags, helt okej film, dock lite väl seg. Och tisdags fick jag min väska från hm, vet att alla har den men jag tycker att den är lite fin, så varför inte liksom? (så! Nu har ni lite koll på mig igen, haha!)
Jaja, hur som haver så tänker jag gå och äta lite äppelkaka nu, så himla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0