februari

Hej på er, hur mår ni?
 
Ett tag sen sist... Men jag har haft så jävlajävla mycket saker att göra. Fullt upp, dygnet runt. Och ju mer jag försökt göra saker rätt, detso mer fel har det bli blivit. På alla sätt och vis.
Tempot är som vanligt i 180, men att ta en paus spelar ingen roll det hjälper endå inte. Är lite konstant upptrissad och har ingen aning om vad jag kan göra åt det. Där har ni var jag befinner mig just nu ungefär.
 
Skrev första delen av svenska studenten idag, kan helt ärligt säga att jag inte är säker på om jag är godkänd. Ännu en sak att ha ångest för alltså. Men ikväll ska jag iallafall ut till Vårdö och hänga med Josse, Corren och Matilda, så det bli nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0