måndag

Fan vad fin helgen har varit! For i fredags ut till jenna och bakade pizza med henne, matilda och frida, och efter ett tag kom även hanna och jennifer ut. Vi åt den gudomligaste tacopizzan jag ätit i hela mitt liv och snackade skit i några timmar tills vi blev alltför trötta, så då sov jag, matila och hanna över på solberget.
På lördagen hade vi hyrt parks bassäng, så vi samlades alla för att bada och äta (som vanligt) jag, linn och matilda bidrog med våra fantastiska kakor. Efter det pallrade vi oss till linn för förfest och efter det var GÜNTHER som gällde! Haha, tror aldrig jag dansat (eller armbågats) så mycket i hela mitt liv! Sen blev det lite dans på arken, fick ett utbrott av högre grad (som vanligt) då jag insåg hur överjävlig jag såg ut efter günter, men det var det värt! Arken besöket slutade dock rätt snabbt på diablo. Kvällen avslutades iallafall med en spontan efterfest hos jenna och på söndag blev det våffel-kalas till lunch!
 
Idag har jag städat mitt rum och gått igenom min garderob. Vilket tog fem timmar, så jävla skitigt var det... Men om nån känner för ett att par piratbyxor i storlek 32 så är det bara att hojta till annars far dom till gud hehe!
 
Ska lägga upp lite bilder från helgen, men har försökt föra över bilder från iphonen til datorn i en halvtimme snart och jag får det inte att funka, blir så fruktansvärt irriterad! Tur att marc kommer hem imorgon, han får hjälpa mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0