tisdag

Vaknade vid nio idag av att Malin messade och frågade om jag ville komma med och äta lunch med henne senare, vilket jag givetvis ville! Så klockan 11 träffades vi på indigo, jag åt wok till frukost (som om jag skulle stiga upp klockan nio, hehe) och pratade igenom våra liv några timmar tills det var dags för mig att dra mig till skolan för en finska förberedelse timme (vilken var extremt lame).
Nåja, klockan två träffade jag fina Ingeborg för en fika på bagarstugan och det var allt bra det med!

Kom hem för ett tag sen och har sen dess kikat runt lite på kläder och hittat den perfekta studentklänningen. Tror faktiskt att jag måste beställa hem den tills nästa år!
Förutom det så har jag även gjort en presentjakt åt Marc. Han må ha fyllt tjugotvå(!!) men det har inte jag, så han får helt enkelt finna sig i det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0